Kızlar bendede durum aynı 40+1 olduk yürüyüş yaptıgımda kasılma ve bel agrılarım oluyo ama sonrasında geçiyo bide geceleri adet olurkenki gibi bel agrılarım oluyo ama sabah kalkıyorum devamı yok geçen perşembe kontrolum vardı 1 parmak açılma var bide nst de 100 ün üstünde bi tane sancım cıktı ama sancı normal bel agrısı gibiydi yarın tekrar kontrole gidicem bakalım ne diyecek doktorum