Ay aynı ben valla daha az önce gittim kontrole haftaya cumaya kadar gelmezse suniyle yatış yaparım dedi nolur bebeişim ananı suniye zorlama 😬ama stres yapma düşünme dedi düşündükçe gelmez kastıkça bebelte gelmez dedi ne yapıyım her dk biri soruyo dogurmadınmı diye basta demezler ne ihtiyacın var söylr böyle diye heycanlıyız ne zaman dogurcan diyolar zaten dpgsa benden önce haberleri olacak insana hatırlatıp duruyolar dogurmadıgımı