Nisannasell Halenur_46 ay valla bende hiç yemesem diyorum inan kendim yapmasam bile yemeye üşeniyorum şimdiden pelt oldum vay başıma gelenler 😅
Halenur_46 Adves tiroid tahlilim yüksek çıktı biraz ondan ilaç kullanıyorum şu an. İştah bu yüzden artmış olabilir mi bunu hiç düşünmemiştim 🤔
Adves Halenur_46 Trroitten dolayi istah artisi oldugunu soylemisti doktorum gercektende oyleymis cok huzli kilo aliyordum cunku duzenli kullanin duzene girecektir hem bebek gelisimi icinde cok onemli
Halenur_46 Adves hiç aksatmadan kullanıyorum zaten bizim ailede genetik gibi bişey tiroid rahatsızlığı
Toprak34 Adves aa tiroidden mi istahimiz acikmis benimki de bu ay duzene girdi ve istahim eskisi gibi deil 20. Haftaya kadar tiroidim biraz yuksek cikiyordu bu ay normal degerde cok sukur.