Halenur_46 seni cok iyi anliyorum suan 23 haftaya yaklastim senin korkutmak istemem ama 10 kilo aldim cunku ne mide bulantisi ne tiksinme hicbirsey yasamadim istahim cok acik ama ilk zamanlar gibi degil ilk 3 ay yiyip yiyip uyuyordum 😂😂 simdi daha saglikli besleniyorum ve eskisi kadar yemiyorum beyaz ekmek tuketmemeni tavsiye ederim. Bil sut, su ic yogurt ye yumurta ye guzel kahvalti yap aralarda badem atistir meyveyi de abartmadan yemek lazim fazlasi iyi degil.