Doğuda görev yaptığım zamanlar bakamayacak kime versem diye düşünen bir arkadaşımdan aldım kedimi, onu o kadar çok seviyorum ki. Yapayalnızdım bana yoldaş oldu. Gözümün içine bakar üzgün olduğumda başımda bekler. Asla rahatsız etmez ayakucumda uyur. Eşim evlenmeden önce dilinin ucuyla sormuştu kediyi ne yapacağız ev küçük diye,sen olmazsan sığarız demiştim 😁 şimdi benden çok seviyor 😊 toksoplazma yaptırdım, bir sorun yok kedimin tüm aşıları tam. Doktorum hiç bir sıkıntı olmayacağını söyledi. En az kendim kadar bakımına yediğine içtiğine özen gösteriyorum çünkü o evin bir bireyi. Ondan kopmayı hiç ama hiç düşünmüyorum, karşılıksız sevmeyi öğretiyorlar bize.evladıma da çok iyi gelecek eminim. Tatillerimizi bile onu götürebileceğimiz yerlere göre ayarlarız. Rüyamda hastalandığını kaybettiğimizi gördüm geçenlerde, o kadar üzüldüm ki :( sizlerin eşi ailesi sosyal çevresi bazılarınızın işi var. lütfen onlardan ayrılmayın onların tek dünyası sizsiniz 💕