Olay hayvan sevgisine dönüşmüş:) bakın bazıları da kediden bir bebeğin hastalık kaptığını yazmış oluyo yani neden bunu hayvan sevgisine bağladınız ki anlamadım🤷♀️Bende çok seviyorum bi kuşumuz vardı öldü günlerce ağladım ama şimdi hamileyim tekrar almak istemiyorum çünkü bi bebekle aynı evde havayı soluması bile korkutuyo beni bişey olur diye hele kedi heryerde geziyo tüy kıl kaka yani bilimsel olarak zararı yok falan demişler olabilir.ama istemeyen arkadaşları hayvan düşmanı ilan etmek de yanlış diye düşünüyorum😊