Merhaba kizlar 36 haftalik hamileyim sukur💗🙏
Yani 35+3de
1.Kizlar doğumu kolaylastiran egzersizlere zaman baslamaliyim?
2.Hurma yemeye ne zaman baslayim?acaba gecmi kaldim?😳🙄ve gunde ne kadar bana bes edeer?siz ne kadar yediniz?
3.normal dogum yapan annelerimiz dogumdan kaç gun sonra korse takdiniz?
4.Doğum aninda spiral koyula bilirmi?
Sorularimi cevaplandirisaniz cok sevinirim☺🌹😍