Tmm19 canım 2kaybım var 2side gelişemedi ve 2.gebelikte kalp atışlarını duymuştum üstelik çeşitli önlem amaçlı iğne ve haplara rağmen,bugün genetik test peşinde koştururken tayin sebebiyle başka bir ilde başka bir doktora sistit sebebiyle gittim kadın Doğum doktoru bana açıkça konuştu,bizler doktoruz ama mucizeler yaratamayız genetik test yaptır aklında kalmasın ama genetik test sıkıntılı da çıksa bizim uygulayacağımız tedavi yine aynıdır gebeliğinde önlem amaçlı iğnelere yine başlarız ama onun dışında içindeki birleşme anına yumurta sperm kalitelerine müdahale edemeyiz bizler sadece yatağı hazırlayabiliriz ama oluşuma müdahale edemeyiz, düşük ya da gelişememe sebebi zaten gebelik problemli olduğu için en başından, ilerleyen haftalarda düşük ya da kayıpla sonuçlanıyor dedi bazen sadece kafayı rahatlatıp denemeye devam etmek gerek bu yol böyle dua edin sağlıklı ve hayırlı bir gebelik için dedi mantıklıydı 🙏🏻