Omaraysegul Sifauzun_2 birsey kalmadi canım. Durur insallah. Rabbim saglikli sihhatli kucaginiza almayi nasip etsin insallah
Ayazfatos Omaraysegul yani hatrladgim kdryla cnm 3700 .3800 lerdeydi 38+2 de 3970 grm 53 cm dogdu sarilik fln oldu ona ragmen kilo kaybetmedi hic ama iri bebek olarak gecti 😊
Omaraysegul Birgullllllll insallah canım. Bizim mecburi sezeryan. Rabbim saglikli kucaginiza almayi nasip etsin insallah
Derennn11 Bence doktorlar bebegın kılosunu son haftaya kadar soylemelı hamılelere ıkı konunun bırı kilosu ıyı mı doktorunuza sorun o zaman