Omaraysegul
iri bebek olcak galiba maşallah 🧿🧿🧿
bende yarın 37+0 olucam.
36+0 2,530gr dı.
Şimdide 3 kilo olmuştur diye tahmin ediyorum.
Bakalımmmm.
Bende Normal Doğum istiyorum 😄😄😄
sordum doktora bayramda gelicek galiba dedim. Bebeğim.
Odaaa bayramdan önce gelir senin ki dedi 😱😱😱
2 veya 2 buçuk haftam var sanırım
kesin bilgi için çatı muanesinden sonradır 🤩🤩🤩