Selay89 Biz de 8+2 yiz. Kalp atışımızı duyduk çok şükür. Kısmetse 7 Mart 🙏 Allah herkesi sağlıkla yavrularına kavuştursun inşallah
Nursahozer secret006 8+6 yim bu cumartesi kalp atışını duydum bende bebeğimi de gördük çok şüküürr çok değişik bi duygu 🙏😍
secret006 Bende 4+5 de keseyi gördüm 1ay sonra kalp atışı için randevu aldım nasıl geçer bu zaman hiç bilmiyorum
Gulsahkul shrbrk benimde 11 haziran 4+1 de kese gorundur 6+1 de kalp atisi sali 8 hafta olucak kontrolum var insallah hersey yolundadir
shrbrk Gulsahkul bende 6da duydum kalp atisini 😊 şuan 7+6 yim yarin 8 benimde. tam tarihine denk dusmusuz. insalah dogumlarinida goruruz. bulantilarin oluyor mu acaba kusmalar.
Yenigebis592 Bizde bebisimizle 7 hafta 2 günlük olduk çok şükür kalp atışını duyduk rabbim herkese nasip etsin dünyanın en güzel sesimiz. Bu benim beşinci gebeligim di ama ilk defa bebeğimin kalp atışını duymak nasip oldu bana🙏😍