Deryadeniz07 secret006 bende aynen bu şekildeyim bazen belirtilerin olmasını istiyorum ama sonra bulantılardan artık mahvolmuş postları okuyunca şükrediyorum 🙏 sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah
shrbrk Meomeo beklemekte zor geliyor sankim surekli telefon elimde. vakit geciremiyorum. normalde napiyordum acaba 🤷♀️🤷♀️
Aydan34 Bende 5+3 haftaiçi kontrol var inşallah kalp atışlarını duyarız. Keseyi 4haftalıkken gördük 🤰🏻🌸
Meomeo shrbrk evet benim de öyle. Hamilelik çok uyku yapar dediler ama bende uykusuzluk yaptı nedense. Bir de herhangi bir şeye dikkatimi toplayamıyorum kitap film vs. Böyle olunca da zaman geçmiyor 😊
Glcmn Bende 6+1 hamileyim keseyi çok şükür 4+3te gördük. Önümüzdeki haftada kalp atisi için gidicez inş. . Birde sizde de korku oluyor mu zor geçiyor zaman sanki dr kötü birşey diyecekmiş gibi
secret006 Glcmn kesinlikle yanlış bişey yapıyormuyumla geçiyor günüm resmen vakit geçmiyor hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin Allah