NobleMom birebir aynı şeyleri yaşıyorum seninle, panik yapacağımız bir durum değilmiş, ben de çok sordum soruşturdum arkadaşların söylediği gibi doktora başvurmamız gereken durum 3-4 hafta sonrası içinmiş, yani 23-24. Haftalarda, o zamanlarda da günde 10 kez hissetmeniz kafidir diyor doktor, yani öyle 1 saat 2 saat hissetmeyince doktora gidilecek bir durum değil. Sen yine görüş tabi ki doktorunla ama çok da panik yapma diye söylüyorum 😇🙏🏻