deletedmom04 canım daha öncede dediğim gibi bu herkeste farklıdır. Herkes aynı anda hissetmeye başlayamaz. Ben bağırsak hareketininde nasıl olduğunu biliyorum gazın nasıl olduğunuda biliyorum. Bebek hareketleri hepsinden farklı. Karnımda ne yaptığını anlayacak kadar hissediyorum. Dönüşünü, kımıldayışını, tekmelerini hepsini ayrı ayrı hissediyorum. Karnımda baskı yaptığı yeri dahi biliyorum. Bebeğimin boyu 26 27 cm artık hissetmek kadar normal bişey daha yoktur heralde. Mercimek değiller artık ☺ Hatta dr. Banu çiftçi’nin uygulamasında bu haftaya kadar hala hissetmediyseniz eğer doktorunuza bildiriniz bile diyor. O konuda benim şüpem yokta çok şükür hareket etmeye başladı zaten canım ☺