Ben 15+5 im. Hareketlerını hıssetmem ıcın daha cok erkenmıs. Ama sabırsızlanıyorum bır an önce mınıcık ayaklarını hıssetmek ıcın. Herkez cınsıyetını merak edıyor. Bu Çarşamba kontrolüm var hareket etiğini kalıbının attığını duysam bana yetecek gerçekten. Gerısı neolursa olsun sağlıklı olsunda mınıgım 🐣