zayinaa selam kizlar bu haftalarda ara ara karin agrisi normal mi ? doktor oksapari biraktirdi bana o yuzden bundan bile nem kapar oldum annelik delilik diye bosuna dememisler 🤣🤷♀️
07052019 zayinaa 16+2 yim benim hapşırdığımda arada oluyor onun dışında yok ama akıntı 🤦🏼♀️ mahvetti beni. Afedersiniz sürekli ıslak, fitil verdi inşallah geçer ya 🤦🏼♀️
zayinaa Duuyguum 2 kimyasal gebelik gecirmistim genetik tahlil yapildi pihtilasmam yok fakat onlem amacli 16. haftaya kadar oksapar verdi biraktim bu hafta insallah bi sorun olmaz
07052019 zayinaa bıktık artık ben de. Haftaya kontrolüm, tekrar sorucam doktora geçmezse. Enfeksiyon yok mantar yok hiç bişey yok ama bitmiyor bu akıntı
Iremgokce 07052019 bendede akıntı çok kızlar doktorum normal dedi günlük pedde kullanmak istemiyorum sadece dışarı çıktığımda takıyorum günde kaç iç çamaşırı değişiyorum belli değil 🤓
Aynurnaz Bizde 17 haftaligiz kasik ve bel ağrısi oldu son 10 günde birde göbeğimin sol tarafında hafif sürekli ağrı normalmis hepsi
Ayaztgce Linesarye aslında ikinci gebeliğim ayırt etmem gerekiyo ama net olarak hissetmedim16+5günlüğüm senn hissettinmi
Melek31 Linesarye merhaba canım 3ü gebeligim oglusu çok çok erken haftalarda seyirme şeklinde hissetmiştim şimdi 16+4 üz 2 haftadır baya baya hissettiriyor tatlı yiyorum çikolata yada soluma yatıyorum yerinde durmuyor pıt pıt vuruyor elimizi koyduğumuz da 💙🙏🌹😍
Linesarye Ayaztgce bilmiyorum dun bisey hisseder gibi oldum 17 haftalgm ama bugn hicbsey hissetmedm o hissettgm farkli bisey olblr
Linesarye Melek31 ayy ne guzel erkenden hissetmişsnz benm ilk gebeligm o yuzden hareket edip etmedigini anlamadm 😀
NihanMine zayinaa 17+4 üm benimde ağrım var sürekli ama bugün doktora gittim Allah a şükür çok sağlıklı kızım 225 gr olmuş bile geçen hafta 151 gr dı 😊 boyu bile uzamış kuzumun doktor çok normal bunlar sizi dokuma hazırlayan ağrılar merak etme dedi kanama vs olmadıkça