melolevo Rabia2019 Canım karışmak istemem. Aşağıyı da okumadım ana tüy dökücü kremler normalde bile zararlı. Yüksek kimyasal içerikli . Hamileyken kullanmasan iyi olur. Jilet kullan. Aynı etki
melolevo minik_fasulyem_ Size katılıyorum. Burada bazı arkadaşlar tüy sökücü zararlı değil doktorum bişey olmaz dedi falan yazmış. Gözlerime inanamadım 😳
Bdjd espalp ben kremle temizliyorum ilk cikdigi gibi oluyor diken diken durmuyo jiletden 2-3 gunde biraz gec cikoyo jilet bende diken diken yapiyo tuyleri birde asiri kasindiriyo
SemaAsya Rabia2019 Doktorunuza danışın yine ama inanılmaz zararlı kimyasallar var içerisinde. Saç boyasından bile daha kötü kokuyor. Ayrıca ağda gibi değil jiletten farkı yok. Hemen çıkıyor.
Rabia2019 Bts peki tüylerini sertleştirdi mi ya da arttırdı mı? Ne kadar sürede bir yapıyorsun canım?
Kubuuu1 Alpase sprey genital bölgeyi tahriş ediyor mu acaba ben de tüy dökücü kullanıyorum jilet de zorluyo hele yazın çok kaşıntı yapıyor
Alpase Kubuuu1 valla hic tahris yapmadi ama tabi nazikce temizleyip 10 dakikadan fazla bekletmemek lazim aşırı kullanisli bisey tek sıkıntı eger bacak koltuk alti ve vajinal bolgede kullanirsaniz yetmeye bilir iki tane alin
Bts Rabia2019 benim tüylerim ince hiç kalınlastırmadı ve benim yapımdan sanırım geç çıkıyor yani on günde bir az az çıkıyor sertleştirmedi