Rabia2019 ben hamile kalmadan önce de tüy dökücü kullanıyordum, hala da kullanıyorum doktorum bi sıkıntı olmaz dedi. Zaten 5 dk bekliyor, bol suyla yıkıyorsun tertemiz. Evet biraz çabuk çıkıyor ama ben ayda 1 ya da 3 haftada yapıyorum çok rahat. Öyle sert çıkma gibi bi sorun da yaşamadım açıkçası, ağdaya giderkenle bunun arasında çok fark yok sertlik açısından. Tabi tüy tipine göre de fark eder. Ağda gibi temiz olmuyor tabiki ama en azından bu dönemde büyük rahatlık