minikkurabiyem2019 Beklenenan masallh cok iyi 🙈biz biraz zayıfız galiba ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz ☺️
Beklenenan minikkurabiyem2019 ektsra dikkat etmiyorum canim hatta yumurta yemiyorum sütü de icemiyorum maalesef ama onlarin eksiklgiini de genelde ceviz findik tahin pekmez gibi seylerke karsilamaya calisiyorum
minikkurabiyem2019 Shrbrhn 26+0dayken 771 dı dr normal dedi çnce saglıklı olması tabi aöa bana zayıf gibi geliyor . Salı 30 olucaz bakalım ne kadar almıs
Shrbrhn minikkurabiyem2019 tabi sağlıklı olması önemli kefir bide inek sütü cidden bebeği çok iyi besliyo özellikle inek sütü ilk gebeliğimde doktor bebeğin gelişmemiş dedi Doğum 1 ay vardı 1700 falandı inek sütü içtim çok şükür 2900 doğdu 😊🙏
gulsahhzry Shrbrhn benim gittiğim doktor da hatta prof sütün hiçbir faydası yok içme dedi. Yoğurt ayran kefir ve peynir bol bol tüket dedi
minikkurabiyem2019 Beklenenan yumurtasız sütsüz günüm gecmıyo ama almayınca almıyo demekki saglıklı olsunda napım ☺️