Dilekk123 niptten sonra doktor tekrar kontrol ettiğinde bebeğin boynunda da bir kist tespit etti doğar doğmaz ameliyat olması gerekebilir dedi olsun dedim ben de.Ama sonra perinatolog detaylı bakınca bir çok sorun daha tespit etti.Cvs yi uzman biri yaptığında düşük riski aza iniyor benim doktorumun da daha önce düşük vakası yoktu yaptırdım.Amniyosentez haftama daha vardı o dönem o yüzden cvs yaptırdık.Ben down da olsa doğuracaktım aslında kendimi hazırlamak için nipt yaptırdım ama bir daha allah nasip ederse düşünmüyorum test falan yaptırmak.