inşallah bir sıkıntı çıkmaz ve sağlıcakla evladınızı kucağınıza alırsınız.benim 2li taramam riskli çıktı sonrasında harmony test yaptırdım onun sonucunu bekliyorum.Keşke hiç 2li test yaptırmasaydım diyorum bu süreç çok yıpratıcıymış. Rabbim güzel haberler almayı nasip eder inşallah.