Arasaslan ben kendi haftama göre 12, bebeğin haftasına göre 11+4 iken öğrendim. İnanılmaz şaşırdım ama hiiççç beklemiyordum cinsiyeti görmeyi. Karnıma ultrason bir değdi, bebek pozisyonu nedeni ile iki bacak arası gösterdi kendini. Annem ben doktor ultrasona bakıyoruz orda minicik bir çıkıntı gördük bir beş saniye sessizlik oldu hahah hiç unutmam annem artık orda bir şey var dedi doktor %80 erkek dedi. İki hafta sonra gel tam belli olur dedi, gittik ve yine gösterdi kendini hatta bu sefer daha netti çünkü bebek baş aşağı yatıyordu 🙈 bebeğin kendini göstermesine bağlı, bizimki duya duya ( herkes kız istiyordu, ben içimde hep hissediyordum oğlumuz olacağını) sıkıldı herhalde bakım burdayım dedi 😅 siz de yakında öğrenirsiniz 🌸 sağlıkla kucaklarımıza almamız dileğiyle, sevgiler!