Merhabalar ben 15+2 yim. Bebişimin cinsiyetini 11+4de öğrenmiştik ben 🙈 oğlumuz oluyor hayırlısıyla 💙 bebeğimin gelişimi şu an bir hafta önden gidiyor. 9 Ocak gösteriyor doğum tarihini şu an. Önceden 18 ocaktı 😅 çok mutluyuz bulantılarım nihayet azalmaya başladı. Karnım iki haftadır baya var , Bel ağrıları başladı. Ama en büyük zorluk, sola yatmaya alışmamız lazım , bebek için en iyi pozisyon bu ya, hep sola dönük uyuyorum. İnanılmaz baldır ve kalça acısıyla uyanıyorum. Yaklaşık iki aydır böyle bu durum çözümü bulamadık 🤷🏻♀️ Ama çok şükür her şey harika 🙏🏻 Hepimize sağlıklı hamilelik ve bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı diliyorum! Sevgiler anneler 🌸 - bu arada cinsiyeti bu kadar erken öğrenmemizin sebebi, benim oğlan cinsiyet muhabbetlerinden bezmiş olmalı ki, iki defa da gittiğimizde ultrasonda ilk görüntüsü hep bacak arası oldu ,aklimizda yokken ogrendik. Netlik kazanmasi icin 13. Haftayi bekledik ve yine ayni goruntu bu sefer daha keskindi 👶🏻