Semisko bende sezeryan oldum benimde ilk günler cok az geldi ama o bebege yetiyor inan sıcak duş al gögüslerine masaj yap kafanada takmaa hersey kafada bitiyor zaten gögüs yaraların içinde emzirdikten sonra buzdolabı poşetletini kare kare kes kapa gögsüne hindistan cevizi yagı al sür nemli kalsın ben öyle yapıyorum şükür ki hiç yara tahriş olmadı benimse 8.gün sezeryan olalı