Ladybird06 Mlsgzll canım allah analı babalı büyütsün lansinoh krem ve awent göğüs kalkanı kullan birde ucuyla beraber kahverengi kısmı da vermeye çalış bebişe.
Nezahatozen göğüsler konusunda aynisi kanadı bugün ama ben saf zeytin yağı sürüyorum devamlı emzirdikten sonra ilk tutus acitsada sonra düzeliyor dikislerimden zorda olsa yürüyorum bende çok şükür aldik kızlarımızı kucagimiza
Mlsgzll Nezahatozen bende sürüyorum kuzum emdiği gibi ağlamaya başlıyorum çokta istiyorum emzirmek ama çok zor
Nezahatozen göğüsler konusunda aynisi kanadı bugün ama ben saf zeytin yağı sürüyorum devamlı emzirdikten sonra ilk tutus acitsada sonra düzeliyor dikislerimden zorda olsa yürüyorum bende çok şükür aldik kızlarımızı kucagimiza
Mlsgzll Emirinmelegi amin canım hayırlısıyla sende kucağına al inşallah tadını çıkar gerçekten de son günler hep gelmiyor gelmiyor diyordum keşke tadını çıkarsaymışım 🤭
Yigitalpinannesi Mlsgzll Etki degilde rahatlatiyo canim seb sutunude uclarina sur oda cok fayda ediyo her emisinde sutunu sur uclarina
2lokummannesiii Mlsgzll Allah bizlere de nasip etsin canım. Ne güzel gelmiyor derken aldın kucağına bile. 😂
Derryaa Mlsgzll aynı günmü doğurduk yoksa 😂😂pazartesi sabah nişanım geldi 10 buçk gibi hastaneye gittik o gün gece 10:55 normal doğurdum😂😂fındık burunlm artık yanımda
Snglmhmt Canım benim bebeğinde karın çevresi 2 hafta geri ne gibi bi sorun yaşadım bu konuda fikir verir misin bide ultrasonda doktorun söylediği kiloyla aynı mı doğdu bebiş ? Benim karnım çok küçük bebeğimde zayıf o yüzden dahada küçük doğar diye korkuyorum
Mlsgzll Snglmhmt canım benim hiç korkma ben o kadar korktum ki son ayım zehir geçti benimde karnım ufacık en son muayenede 3 kilo demişti 2650 doğdu ama bebeğim çok sağlıklı ben kilo aldırırım allhın izniyle ama üzülme stres çok etkiliyor sen yemene bak sadece muz ve süt 🤗
ikimelekannesi___ Mlsgzll Allah bağışlasın canım aynı gün doğum yapmışız bende doğum hikâyemi yazmak icin sabırsızlanıyorum ama meleğim daha yanıma gelmedi o gelmeden yazmak istemiyorum Allah evladını sana bagislasin bizi de kızımla tez vakitte hayirla kavuştursun insAllah rabbim 🙈❤🤗
Cigdemdgr Mlsgzll 😳 ben de sordum özlem hanıma ama ayağa kalkacaksın zaten sorun olmaz dedi.. çıktıktan kaç saat sonra yürüyebildin kuzum? Allah yardımcımız olsun kadın olmak zor 🙇🏻♀️
Mlsgzll Cigdemdgr kuzum valla genel ol bence yan etkisi çok fazla ben kahroluyorum şuan çok kötüyüm toparlanmadım bebegimle ilgilenemedim ben ameliyattan 4 saat sonra yürüdüm canım yürüttüler wce falan girdim