Bush canim aliexpres degl ama wishden verdim ben urun gosterildigi gibi cokda kaliteli geliyo 67 kargo ucretyle 80 yada 87 gibi bi fiyaya gelmisti yanls hatrlamiyosm intagramda filan 200 tl yaziyodu wish aliexprese gore daha kaliteli ve urunler daha kisa zamanda geliyo. Ayrica urunu begenmedin yada gelmesi gereken zamandan gec geldi sorunu dile getrdignde para iadesi yapiyolar. Aliexpresde oyle bi durum yok. Mesela dis cekimi icin yeni dogan tavsan seklnde alt bide sapka var sipari verdim 17 tl ye ama gelmedi urun elime ulasmadi yazdim direk ozur dilediler ve parayi iade ettiler. Urun kaybolmadysa elinize ulascaktr ozur amacli sizde kalabilr gondermenize gerek yoktur diyede ekliyolar indir bi goz gezdir eminim begenirsin. 😊😊 tek sorun 22 dolari gecmemeli urunun fiyati ona dikkat et