36 haftayı bitirmek üzereyim.54ile başladım. Geçen haftaya kadar sadece 5kg almış olduğum için doktorum biraz kilo almamı tavsiye etti,zaten kilonuz çok değil Doğum sonrasında zorlanırsınız dedi.7-8kg ile bitirmemi istiyor. Şeker sorunumda yok vallahi baklava yiyip yattım artık,anca 500 gr aldım bir haftada🤦♀️Kilo Almakta dert, almamakta🤦♀️