Merhaba arkadaşlar aylardır bu tarz yazılar okuyorum genelde kilo dengesi boy ve kas yapısıyla yakından alakalı yani 150cm olan biri 60 kilo olamayacağı gibi 180cm kadında 49 kilo olamaz ayrıca baZen aynı kiloda olanların bile farklı beden giyiyor dolayısıyla Ben 2 kilo aldım demek diğer hamileleri geriyor ya da ilk üç ay kilo kaybedenler yorum yapınca sanki hiç kilo alınmamış gibi zannedilebilir. Ya bizim milletce almaya meyilli yapımız var çok da üzülmeyelim