Cansumanisa Kızlar nat de su azlıgı cıkar mı ben dün dr a gittim mst ye girdim sıkıntı yok dedi baktı ama ultrasona sokmadı haftaya gel ultrasonada bakalım dedi meden aynı anda yapmadıki nst de cıkıyo mu bunlar
Lavinia5 Cansumanisa nst de çıkmaz ama bebek hareketleri nst de çıkar. Su azaldığında veya gereğinden fazla olduğunda bebek hareketleri yavaşlar. Nst de bebek hareketlerini sıkıntısız görmüştür doktor oyüzden bakmamış olabilir
Beyazlale Paresss 13. Haftadan bu yana kan sulandirci kullaniyorum canim bende en az 34 35 leri gormek istiyorum normaldede zaten erken dogum riskim var iste bide bu cikti bakalim
ElifOmer Beyazlale miktariyla alakali bisey soylemedi ama suan icin sorun teskil etmiyor eger ki azalmaya devam ederse sezeryan yaparız demişti.
Yazgii minikkurabiyem2019 ben 29 dayım suan az önce bir kac damla ıslaklık geldı . Normelde gunluk pet kullanıyorum akıntı oluyo diye. Malum Sıcakbi anda islaklık gelince Korktum dedim idrar kaçırması gibi bir şey mi ama yok kaçtı mı bir islaklık oluştu bir şey olmuş mudur🤔 BirVeraAnnesi35 İhmal etmeyin doktora bi sorun dedm durduk yere su gelmesi iyi değil kendimden bkyrm ve yaşıyrm 😔
BirVeraAnnesi35 Yazgii beni yanlışlıkla etiketlediniz sanırım ondan anlayamadım bende tabi o arkadaşın görünmesi şart
isil_34 BirVeraAnnesi35 Merhaba ben de de aynı haftalarda bu sorun oluştu Şimdiki durumunuz nedir? Arttı inşallah Kaç haftalık oldunuz
BirVeraAnnesi35 isil_34 evet evet çok şükür suyumuz arttı günde 2 havuç yedim şuandada 32 haftalığız aynı zamanda çokta su tükettim bu ıkısı suyunu arttırdı