Selamlar Bundan 8 sene önce doğum yaptım benimde 4 aylıkken suyum azdı doktorum bana kan sulandırıcı iğne verdi ve günde 3litre su içtim . Çok şükür ama erken doğum yaptım 35+5 de doğdu oğlum üç gün kuvezde kaldı. Erken doğumdan kendimi suçluyorum 35 hafta iken izne ayrıldım ve doğum olacak diye temizlik yaptım o hafta suyumu hiç içemedim .Sana tavsiyem kendini hiç yorma 3litre suyunu iç ve kan sulandırıcı iğneyi doktoruna sor. Sağlıcakla bebeğini alırsın inşallah🙏