Elifyor azer hanımı kesinlikle tavsiye etmem dün uzun uzun bi posta yazdım yaşadıklarımı inanın yaşamanızı istemem. Tamamen medyatik birisi. Hastalarının gerçek anlamda takibini yapmıyor, gerçek anlamda ilgilenmiyor. Ben daha dün sabah kanama geldi dşye gittim beni doğumhane ebelerine gönderdi, onlarda nişan diye düşünüp açıklık yok dr eve gidin diyor dediler, doktorun yanına gittiğimde ise seni çok kaygılı görüyorum bu kaygıyla çocuğunu otizmli yaparsın hemen doğum eğitimi almalısın diye tutturdu söylediği eğitim zımbırtısı da aynı hastanenin ebesinden 300liralık boş muhabbetler. Ve ben 38. Haftamdayım. Gelen kanamanın nişan olmadığını düşündüğümü söylediğimde dalga geçti, nitekim oradan çıkıp kızılay hastanesine mevlüt beye gittim. Düzgünce muayene etti, gelen kanamanın nişan olmadığını mantar enfeksiyonu olduğumu öğrendim. Ayrıca plasenta yaşlanması olduğunu hatta bebeğimin başımın önde gittiğini, 3günde bir takip yapacağını söyledi. Bunların hiçbirini ben azer hanımdan duymadım tek duyduğum doğum eğitimi almazsan doğumuna girmem senin lafıydı.. Siz düşünün..