Bende Konyadayım eşimin işi dolayısıyla 1 yıldır selçuklu parsana mah. de ikamet ediyoruz. Bebeklerim İkiz hem Ahmet Başaran a hem Fuat Demir e gidiyordum taakii geçen iki hafta öncesine kadar. 24+5 te Rahim ağzı kısalığım çıktı kimsemde olmadığı için Uşak a kayınvalıdemlerin yanına geldim burda medikal park hastanesinde yattım bir hafta sonra evde yatmaya devam ediyorum doğuma kadar doğum da dahil Uşak tayız bu süreçte herşey kısmet 🤷♀️şuan 27+3üz