gulsum1214 ben 4 yıl boyunca Aysel hanımla birlikte çalıştım.hasta hakları bölümünde takipli hastalarından hiç bi şikayet duymadım.şuan 32 haftalık gebeğim hamileliğimin ilk 3 ayında Fuat beye gittim Medova hastanesinde Doğum yapmak için tercihim Fuat bey oldu o zman Şükran hanım ayrılmış Fuat bey tek muayene alan doktordu memnundum daha sonra bazı sıkıntılarım oldu zamanı gelmeden Bebek hakkında ense kalınlığı vs olumsuz şeyler söyledi çok korkuttu bizi 1 ay boyunca her günümüz zehir oldu daha sonra hemen Aysel hocama gittik o zaman Selçuklu hastanesindeydi çok şükür bebekte bi sıkıntı olmadığını bazı testler yaptı söyledi içimizi rahatlattı Selçuklu hastanesi kapanıp Medovaya gelince takiplere Medovada devam ediyoruz.gayet memnunum çok ilgili Güler yüzlü gece gündüz ne zman bi sıkıntı olsa arasan cevap verir hemen hastaneye gelir, Beni şuana kadar hiç alttan muayene yapmadı.yengenizin gebeliğinde sıkıntı vardır o yüzden olumsuz konuşmuştur insandan insana değişir doktordan memnun kalıp kalmamak.