Zeynepkbsk Busray yok canim riskli gebelik değil tavsiye üzerine hamileligimin basinda gitmiştim ona hala.gidiyorum memnunum ama aşırı yoğun bi doktor ama ilgili guler yüzlü
Unzile31 Busray benim de 32+6 bugün haftalarımız yakınmış 😀benim beş yaşında bir kızım var Rabbim hepimize sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah