feyzaa34 canım ben 30 haftayken 1700 suan bende 32. Haftamdaym bu hafta Kontrolm var eminim gidince 2 kilo olmuştur bence çok iyi kilosu Rabbim sağ salim kucağnza almayi nasip etsin ins 🙏 bide bsey sormak istiyorum nstye sancn olduğu için mi bağladılar yoksa genel olarak o hafta sancı olmasa da bağlıyorlarmi yani bnde bu gittiğimde bana da nst cekerlermi