feyzaa34 31+5 te gittim yani 2 gün önce, kızımin kilosu 1700 çıktı doktor 1 hafta geriden geldiğini söyledi 2 gündür eşim başımın etini yiyor beslemiyorsun çocuğu diye ..2 hafta sıkı sıkı beslenip gideceğim doktor kontrol amaçlı 2 haftada 1 gelmemi istedi 🙄ayrıca şimdi bakıyorum da bebişm biraz zayıf gibi😞