FSCMK Mutire ben zaten sadece nevresim takımı ve yastık battaniye yaptırmayı düşünüyorum tulum felan almıycam
FSCMK Mutire ay bugün olsa bugünde yaptırırım ama ismi belli değil birde beşiğini babam alıcak nasıl bişey alırsa bilmiyorum umarım anne yanı alır içine bu nevresimden alıcam
Mutire FSCMK çok güzel olur canım bende o şekilde düşünüyorum Allah gönlümüze göre versin İsme karar veremediniz mi hala 😊
Mutire FSCMK ayynen 😂😂 Ayşe çok kız Türkiye de. Amaaa ayşeler çok iyi olur derdi hep babaannemin annesi 😍
FSCMK Mutlulu unuttum zaten eşime çaktırmıyorum onun gönlü Ayşe’de ama bana söylemiyor ben Ayşe istiyorum diye 😂çünkü biliyor benden laf yiyecek
38Prens38 FSCMK aynen katılıyorum bide kaynanama sorsan kaynanasından cok cekmişde gelinine karışmazmıs halbusaki her haltıma karısır