Meyall Kızlar uniqon,tugbakugu,minikonsept bu üç sayfadan birinden nevresim takımı+tulum yaptıran oldu mu? İsim yazılı dijital baskılı oluyor ya o şekilde..
Mutire Meyall ben uniqondan yaptırdım canım hastane çıkışını nevresim takımını takı yastığıni gayet güzel beğendim kumaşı falan iyi. Ama henüz yikamadim belli yıkama koşulları var ona uyup yikiycam inşallah solma çekme vs olmaz
Minik_Hanim Meyall tugbakugu dan hastane cikisimiz var gayet güzel yıkadım astım utuledim biseycik olmadı
Busra1228 Meyall Meyall kuzenim tugbakugudan organik hastahane cikisi yaptirdi cok memnun oldugunu soyledi bende ordan nevresim düşünüyorum
Meyall Mutire ton farkliliği olur demişti bana inşallah kötü olmaz canım. Yıkayınca banada haber edebilir misin
Meyall Mutire canım merhaba nevresim takımını yıkadın mı. Benim siparişm geldi renkte falan hicbir sıkıntı olmadı ama ütülerken çok zor açılıyor kırışık seninkide öyle mi?
mamyfat93 Meyall neseli_bebekler_ceyizz canım. Sadece tulum seti ve battaniye yaptırırsan da diğer sayfalara göre uygun fiyat verdi.ben öyle yaptıracaktım ama tüm set hazırlamış almak zorunda kaldım ama gelincede bi güzel ağladım 😅😝
Mutire Birerkekannesi whatsapta aklıma takılan soruları sordum ve siparişimi acikladim onlar bana link attı istediğim ürünün linkini o şekilde aldım canım yani internet sitesinden
Ayguns Meyall evet canım ben yaptırmadım kayınvalidem almış bebeğin hastane çıkışını ama yakın bi arkadaşım o sayfaya yaptırdı çok beğendim çok hoşuma gitti ☺️
Mutire FSCMK https://i.hizliresim.com/WXgX7P.jpg https://i.hizliresim.com/andnz7.jpg https://i.hizliresim.com/vaXaPm.jpg kuzum yüklenmiş mi şu an telefonumda bunları buldum inşallah devamını da atarım bir ara
Mutire FSCMK teşekkür ederim canım inşallah sana da nasip olur 10 lü hastane çıkışı 170 Nevresim takımı 130 ( 3 parça ) Hediye müslin ( normalde 60 lira ) Takı yastığı 60 Hatırladığım kadarıyla toplamda 360 verdim
FSCMK Mutire ben zaten sadece nevresim takımı ve yastık battaniye yaptırmayı düşünüyorum tulum felan almıycam