Rabiatalan hllaltas25 12 haftalıkken ilk tahmin yapıldı suan kesin kız dendi 16 haftalıgım gecen hafta gitmistim netlesmisti yani 15 haftamda☺️
Rabiatalan Happymotherr evet canım ama suan sehir dısında oldugum için tatildeyim burda devlette kesinlesti. Devlet hastanesinde daha iyi tespit yapılıyor diye duymustum.
ponciklerin_annesi Rabiatalan bende 15 haftaligim canim benimde ikinci gebeligim rabbim saglikli versinde Insallah erkek istiyoruz bi kizim var 😊
Egefe Rabiatalan inşallah canım benim öncelikle rabbim bana ve tüm hamişlere sağlıklı evlat nasip etsin Allah’ın izniyle benimde bir kızım olur inşallah haber vericem 🥰
Egefe Rabiatalan merhaba ben bugün doktora gittim 13+0 %70 erkek dedi galiba 3. Oğlum geliyor. Size haber veriyim dedim. [url=https://hizliresim.com/p5n6Zr][img]https://i.hizliresim.com/p5n6Zr.jpg[/img][/url]