@Mervemehr biz de ev aldık ödemelerimiz çok o yüzden çok zorlanıyoruz, ben de ünv mezunuyum ama atanamadım bir türlü destek olamıyorum. Bilmiyorum annem hiçbir şekilde destek olmuyo, 9 aydır hiçbirşey yapmadı benim için midem bulandı gözlerimi açmadan yattığım gün oldu hiç gelmedi, sürekli etraftaki örnekleri veriyo kimse gitmiyormuş herkes tek doğum yapıyormuş kendi de tek yapmış ne diyim çok üzgünüm bu konuda, ben hiç annemden bunları beklemezdim ama hep laftaymış iş başa düşünce çok değişti😔 kimse darılmasın kırılmasın ben gelemem kalamam dedi koydu noktayı😔 ben de çilek mobilyaya çok baktım, ama bizi baya zorlayacaktı almadık. Kendi dolabımın bir kenarını tamamen bebeğe ayırdım gayette yetti yani. Şimdi artık işlerimi yavaştan bitirmeye çalışıyorum, herşey bana kaldı çünkü. Ama çok zorlanıyorum. Eşimle evin yarısının camlarını sildik, bebeğin kıyafetlerini yıkadım ama daha ütüleyemedim, dolaba kışlık bişeyler yapıp koyuyorum bebek doğunca yapamam diye, bir de lohusalıkta gelen gidene ikram olsun diye bişeyler yapıp buzluğa koyucam inşallah, bu hafta sonu da dış çekim yapıcaz kardeşim çekicek böyle işte 😊