Herkese hayırlı olsun. Herkes bebeğini sağlıkla kucağına olsun. Bizde 21+1 olduk bugün kızımla beraber. 17. Haftaya kadar doğru düzgün.beslenemedim hep serum ilacla durdum o kadar fazla kusmam vardı ki cok şiddetliydi. Simdi rahatladım bin şükür🙏🤰 2 haftadır sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Ve daha hic kilo almadim🤗