Duuyguum bende son 1 haftadır oluyorum üşüttümmü diyorum acaba yaz günü patikle geziyorum. Allah korusun bizide yavrularımızıda ama anormal birşey olsaydı doktorun anlardı yeni gitmişsin kontrole. Benim kontrolümede 10 gün kaldı. Geçmezse bende sorucam doktoruma. Allah korusun yavrularımızıda bizide inşallah