arzmsla Zeynomasal4 ay birak dogurtsunlar normal sezeryan vallha bende diycem doktora dogurtun artik diye 😃😀
Zeynomasal4 arzmsla yanımda yardımcı olabilecek hiç kimsem yok tek eşim o da çalışıyor😔 o yüzden sezaryen istemiyorum birde 6 yaşında oğlum var
m_merve_e arzmsla benim de 40 oldu bugün dün doktor azıcık kanala girmiş demişti yarin yine kontrole gidecegız bakalim ne diyecek. Nst de sancı çıkmadı ama en fazla 30-35 oldu
arzmsla Zeynomasal4 kimse olmayinca olmuyo.ama.bende ayni durumdayim ama belki sezeryan normaldem daha iyi.olcak belli olmaz bunye meselesi her ikisindede dikis var sonucta
Brnaebu arzmsla arkadasim söylemisti deneyin isterseniz tüm evi çomelerek süpürmüş süpürgenin sapını cikararak,yerleri de eliyle silmis deneyin isterseniz
Kagan26annesi arzmsla benim nişanım geliyo iki gündür 39 +1 doğururmuyum yakında acabası kontrole geldim şimdi