Ne kadar sert ve saçma yorumlar yapanlar, dramatik hale getirenler var.ilk yazdığı hali bilmiyorum ama sanırım Elif hanım ultrosun görüntüsünde bebeğin çirkin göründüğünden bahsetmiştir.Fiili gerçek anlamda bebeğinin çirkinliğinden değil.kötü niyetlede yazmamıştır eminim.ve ultrason görüntüsünde bebek,gerçekteki hali kadar güzel çıkmıyor.bu kadar konuyu saptırıp,çok kırıcı ,yaralayıcı yorumlar yapmanın bir anlamı Yok.bebeğini ondan fazla düşünmüyorsunuz ve sevmiyorsunuzdur herhalde hanımlar.sonuç Olarak o da bir anne.bir hata varsa da gençliğine,toyluğuna vermek lazım.