Drryy evet canım bende duyuyorm çokafedersin normal doğum yüzünden basur olanlar bile var kimisi ömür boyu çekiyo.doğanın kanunu tmm en güzeli normal ama insan daha çok zorlanıcağını düşünüyorsa kendine acı çektirmenin manası yok bence.Benimde ilk sezeryandı o 21 aylıkken tekrar doğum yapıcm nasipse arası az olmasına rağmen beni zorlıcanı düşünmüyorm.bünye meselesi gerçi herkes bir değil tabi