Asyalinam hayirli olsun insallah saglikla kucagina alirsin bebegini. Her ne kadar kisiden kisiye degisse de kendi fikrim, DOGUM ZOR BIR OLAY DEGIL.
Inan ki zor degil. Ben 11 saat suni sanciyla dogum yaptim. 6 cm acildi direk dogumu baslattilar. Sadece sancilari can acitiyor. Ikinirken bagirmalarin sebebi acidan degil. Bagrinca kuvvetli ikincagimizi sandigimizdan. Sadece cocugu icerden ittirebilmek icin tum gucunu kullan. Bende panik atak var, ikinirken cocuk icerde kalir tum gucunu kullan yoksa ölur dedi doktor. Ben korkudan panikten deliye döndüm. Cok sukur kisa bir surede kesik de atilarak dogum yaptim.
Sadece kendini şuna inandir , zaten ebeymissin, ne kadar insan gormussundur dogum yapan, cevrendede vardir, cok nazik , dokunsan uf cnm acidi napiyosun diyen kizlar.. en önemli psikoloji "amaaannn kimler doguruyor, ben mi doguramiycam" su cumleyi hergun kendine bi kac kere soyle gwrcekten cok faydasi var. Ve dogum icin kim ne kadar abartirsa abartsin dinleme. Sen sadece kolay ve guzel gececegini dusun kendini ona inandir. Allahin izniyle zorlanmazsin.