Ayme1120 39+6 yiz sadece ara ara kasılma oluyor karnım taş gibi sertlesiyor nefesim daraliyor gibi oluyor.baskada bisey yok belirti olarak.
Ayme1120 Prensm 37 haftalikken çatı muayenesi yapmıştı doktor sadece normal doğuma müsaitsin demişti sonra ki gittgmzde beklicez dedi o kadar
Prensm MiracAlpinveUmutunAnnesi Maşallah Allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah 🤗 kendi sancınızla mı Doğum yaptınız☺
EbruTmtrk EmraheydaBier Günde kaç tane yiyosunuz 🙂 doktorum bacakları açıp hafif sandalyeye oturup kalkar gibi çömelme hareketi önerdi bide yürüyüş, sıcak duş, göğüs ucunu uyarma diyolar tabi ama hepsini yapamıyorum düzenli olarak bende hurma yiyorum 😅
Ayme1120 EbruTmtrk yürüyüşü herzaman yapamıyoruz ki havalar soğuk evin içinde ne kadar hareket edersek yani çömelme hareketi yapiyorum o kadar 🤔
EmraheydaBier EbruTmtrk valla 5 7 bazen hızımı alamıyorum 11 bile oluyo🙈😂😂tek rakam yenilmesi gerekiyomuş ama nerdeee yürüyüş çok yapıyorum yapmasam bile evin içinde yaptığım iş güç yetiyo zaten bi oyana bi bu yana temizlik derken akşamı ediyorum bazıları 9 ayına giriyo yanında kalmaya işini gücünü yapmaya birileri geliyoya ben hiç yapmadım onu kimseye fırsat vermiyorum okadar enerji patlaması yaşıyorumki anlatamam 😂😂😂sendede oluyomu öyle
Prensm Ayme1120 Aynen banada 37de yaptı açılma yok ama çatı normal Doğuma müsait demişti bakalım bugün yapacakmı çatı muaynesi🤦🏻♀️
EbruTmtrk Ayme1120 bende tek başıma yürümeye korkuyorum yolda bişey olur diye birini bulursam yanıma yürüyorum 🙂
EbruTmtrk Prensm Bende 5tane yiyorum hurmanın sayısında kararsız kaldım 😀 demekki canım hayırlı zamanda gelsinler bana erken doğum dediler en başından böle olunca bi sabırsızlık oldu bide kız benimki kızlar daha erken gelir derler 😅
SonglTa Nts ye girdim dün sancıların cok şişdetli nasıl dayanıyorsun dedıler bende sancım falan yok dedım yanı orda gorunebılıyormus ama sancım getcekte olmayabılırmıs doltorum oyle dedı bende beklıyorum hayırlısıyla gelsın bebişler ☺🌸
EbruTmtrk SonglTa amin 🙂 bu postun altına doğum yapanlar , doğumu başlayanlar haber versin o zaman kızlar
Asaf Prensm ben 39 .uncu haftaya bugün girdim.. son 14 günum var yani. 40 hafta dolacaksa eğer... alta çok basınç yapyor bgun iyice penguen gibi yürüyorum 😀