Cananne Busilii97 bu ilacın yanında progestan da veriliyor erken doğum riski için, ikisini birlikte kullanınca hiç bişey olmuyor kullandım çok şükür iyiyim
Busilii97 Cananne gecmezse gel diye bunu kullandirmak icin dediler demekki ben 2. Fitili biturlu kullanamadim
gamzosgamzos Canim ben 17 haftaligim 3 kre monorol 2 kerede antibiyotik kullandim p.tesi yine lokosit 172 cikti suan ayni antibiyotigi kullaniyorum sabah aksam ve daha 20 gun once bir hafta azosilin adinda antibiyotik kullanmistim