Merhaba Arkadaşlar, idrar testimde biraz enfeksiyon tespit edildi. Doktorum 50 mg Piyeloseptyl isminde bir ilaç verdi, doktor verdiği için eminim bir zararı yoktur ama annelik içgüdüsü işte küçükte olsa zararı olur mu diye kurt düşüyor kafama. 6. Ayımı tamamladım. Aranızda enfeksiyon sorunu yaşayan oldu mu , ilaç kullandınız mı merak ettim