Benimse oluyo o agrilar rahatsiz etmedigi surece bir sorun oldugunu dusunmuyorum bu zamandan sonra doguma hazirlik sancilari bunlar kasilma ve sanci olursa o zaman korkulmali diye biliyorum doktoruma sormustum oyle bisey hissedersem hemen gel nst ye baglayalim demisti